اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1385برچسب:, توسط رحیم |

 

عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ عشق فقط میگه: تو ماله منی .

 

عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی

 


عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟ فقط میگه: باعث می شی قلب من به ضربان بیفته


عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟ فقط میگه: همیشه با منی


عشق نمی پرسه دوستم داری؟ فقط میگه: دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت9:27---17 بهمن 1390
سلام من علی هستم . وبلاگ قشنگی داری
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی تا با هم بیشتر دوست باشیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.