اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط رحیم |
فرشته
اخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده؟

 

ادم می تونه بد باشه مگه فرشته هم بده؟

می گن دستای ناز تو مهمون دستای دیگس

یه شب تو دستای منه فردا ولی جای دیگس

می گن تو راست نگفتی که تا اخرش مال منی

چشای رنگ عسلت،دنبال چشمای دیگس

اخه مگه فرشته هم  رسم شکستن بلده؟

ادم می تونه بد باشه مگه فرشته هم بده؟

با من غریبی می کنی،هرچی میگم نمی دونی

حس می کنم خسته شدی،می خوای منو برنجونی

دلم گواهی می ده تو ، دنبال یه بهونه ای

همش دلت می خواد بری،میگم بمون نمی مونی

اخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده؟

ادم می تونه بد باشه مگه فرشته هم بده؟

تو طول راهت نکنه قلبتو دادی به کسی

اون کیه که به جای من شبا براش دلواپسی

تو اهل اون بالاهایی اون اسمونای بلند

گفتی فقط بین همه با من یکی هم نفسی

اخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده؟

ادم می تونه بد باشه مگه فرشته هم بده؟

چند شبه دیوونه شدم نمیشه باور بکنم

با کابوس نداشتنت زندگیمو سر بکنم

شاید می خوان بین ما دیوار ابری بکشن

باید بشینم یه گوشه یه فکر بهتر بکنم

اخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده؟

ادم می تونه بد باشه مگه فرشته هم بده؟

یعنی دروغه که تو رو این روزا دیدن با یکی

یا خواستی امتحان کنی عاشقیمو یواشکی؟

حق با دل من بوده یا چشم و نگاهای همه؟

باز خودمو گول می زنم با قصه های الکی

اخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده؟

ادم می تونه بد باشه مگه فرشته هم بده؟

دلم داره بهم می گه نگاش مثل گذشته نیست

نه اون کسی که خودشو برای تو می کشته نیست

قصه ی عشقم اولا قصه یک فرشته بود

همون دل منو شکست حالا دیگه فرشته نیست

فرشته دل نمی شکنه اهل بهشته،با وفاس

خیانت و شکستنم ،فقط مال ما ادماس

اخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده؟

ادم می تونه بد باشه مگه فرشته هم بده؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.