اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, توسط رحیم |

اره حرفای من همش کشکه ولی حرفای تو جز حقیقت چیزی نبوده اره دوستان این و واس همه عشق وعاشقیای یه طرفه یا عشقایی که واقعا اصا نباید وجود میداشت دوست دارمای الکی از طرفی که حتی معنی دوس داشتن ونمیدنه یه طرف ودیوونه میکنه اونم درحد جنون قرار خواستگاری باهم میذارن دخترک میدونه که پسرک واصا دوست نداره ولی بازم رویا پردازی میکنه دخترک وقتی باکسی که به حساب عشقشه هستش دسش ومیزاره تودس یکی دیگه تا جایی که عاشقشو کم کم فراموش میکنه ویه روز بهش میگه ازت متنفرم ودیگه دوست ندارم نمیدونه که با این حرفش باعاشقش چیکا میکنه روز وشب شو خون میکنه زندگیشو طوری میکنه که پسرک بعد عمری خوشی کنار اون به روزی می افته که همه مسخرش میکنن دیگه بیزاره از هر چی عشق وعاشقی پسرک به دخترک میگه که به خدا این رسمش نبود تو میتونسی بگی من اینجوری تو رو بیشتر دوست دارم نه اینکه بری دستتو بزای تو دس یکی دیگه تا گوهر گم شدتو ازوجود اون یکی دیگه پیدا کنی ودل  عاشقتو بشکنی خائن .پسره تو کلام اخر میگه امیدوارم همین کاری که بامن کردی رو باهات بکنن . تو که میخواسی با بزرگتر شدنت بفهمی که من اونی نیسم که میخوایش میزارن بزرگ شی عشقت بد جوری کورم کرده بود بخاطر تو چه کارا که نکردم خودت بهتر ازهرکسی خبر داری عزیز دلم  فقط کاش فک میکردی.... اگه کسی رو پیدا کردی قد من دوست داشت تنهاش نزار باهات تو خونه بود وکاری باهات نکرد بخاطر عشقی که بهت داشت رهاش نکن  دیگه حرفی نموند که بگم.به خدا سپردمت تبریک میگم باغچه نو روگل نازم. از اولم اشتباه کردم .راسی سال نوتم پیشاپیش مبارک. امیدوارم سال خوب وخوشی داشه باشی بای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.