اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, توسط رحیم |

لعنت به تو با ذات خرابت                                  با این رفاقت و با این مرامت

به من نگاه نکن هرزه نگاهت                            دیگه من نمیدم جام بلا بت

کجا میری بی سر صدا                                    بی چشم و روی بی حیا

میری با کی رفیق بشی                                    داری میری پیش کیا

تو اومدی سراغ من                                        صدا زدی پیشم بیا

کم نذاشتم تو عاشقی                                       معرفت و لطف و صفا

قایمکی داری میری                                       تنهام گذاشتی بی وفا

تو که همش با من بودی                                 حالا میخوای بری کجا

خجالتم خوب چیزیه                                      خوبه بترسی از خدا

برو پیش هرکی می خوای                              دیگه سراغ من نیا

آره برو بی معرفت                                      دیگه ازت بدم میاد

عشقتو کشتم تو دلم                                      دور شو ازم ای رو سیا

 

به سیم آخر میزنم میگم که از پیشم برو

میخوام فراموش بکنم خاطره هاموعشق تو

میخوام بری از این دیارمیخوام بری دیگه نیای

لعنت به تو که با دروغ هر روز میگی منو میخوای

لعنت به اون قلب سیات لعنت به این بخت بدم

لعنت به اون لحظه که من ازعشق واست حرف میزدم

لعنت به تو که با منی اما دلت جای دیگس

میخوام بری نبینمت واسم نبودی هم نفس

میخوام بری دیگه نیای میخوام بری از این دیار

میخوام بری نبینمت دلت شده بوته ی خار

لایق عشقم نبودی اصلا لیاقت نداری

بخوای کنار من باشی یا سر رو شونم بذاری

برو که دیگه واسه من یه ذره حرمت نداری 

 

برو دیگه نبینمت حوصلمو سر میبری

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.