اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, توسط رحیم |

1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif

 

 دوستت دارم

!!! ای یار : دلتو به من بسپار

 

 

دوست دارم لبالب   ...   میسوزه عشقم از ترس

پر میشم از عشق تو    ...    هر ثانیه هر شب

دوستت دارم تا فردا   ...   دوست دارم تا دریا

شاید ببینمت باز   ...  تو وقت خواب و رویا

           ....................................................            

ساعتی از شقایق   ...  دقیقه های عاشق

دوست دارم تو بارون   ...  تموم این دقایق

سبد سبد ستاره    ...    رو دوش شب سواره

اگه فردا نباشه... دوست دارم دوباااره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.